wtorek, 12 marca 2013

Ceramiczne przekładki !

Dzisiaj dla was bransoletka, która czekała na swoje wykonanie już z jakieś 2 miesiące, ale w końcu się doczekała! :D
Wykorzystane elementy:
- rzemień ekologiczny
- metalowe elementy w złotym kolorze
- ceramiczne przekładki




Tak ostatnio przeglądam różne blogi, i myślałam, że mało rzeczy może mnie już zaskoczyć, ale jednak nie! Już któryś raz się spotykam z tym, że ktoś żywcem kopiuje czyjeś prace, i to nie parę, ale WSZYSTKIE! Kurczę! Jak tak idzie ! Rozumie, można zrobić coś podobnego, bo wiadomo tyle już jest hand madowców, że podobne rzeczy się zdarzają, ale identyczne ?! Przecież chyba mamy jakąś wyobraźnie, jakieś swoje pomysły. Brak mi słów. 
Mój apel : jak nie masz wyobraźni, nie potrafisz wymyślić nic swojego to nie zabieraj się za HAND MADE, tylko po to by kopiować innych! A jak już coś Ci się podoba i kopiujesz, to podaj chociaż źródło inspiracji, żeby pomysłodawca nie czuł się pokrzywdzony! 

To tyle na dziś :) 
Pozdrawiam :* 

2 komentarze:

  1. Bransoletka bardzo ładna. Ja kupiłam ostatnio ceramiczne koraliki. Nie mam niestety na nie pomysłu ale poczekam aż w mojej głowie coś dojrzeje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...